Schoolvolleybaltoernooi

jan 21

Kinderen (groep 4 t/m 8) die het leuk vinden om (beter) te leren volleyballen hebben zich vorige week opgegeven voor het Schoolvolleybaltoernooi van woensdagmiddag 5 februari.
Als voorbereiding op dit toernooi met scholen uit Giessenburg, Schelluinen, Noordeloos en Arkel, wordt er twee woensdagmiddagen geoefend in het Bruisend Hart onder leiding van volleyballers van Vedo ’70.

Oefendata en -tijden:
Kinderen uit groep 4, 5 en 6: 22 en 29 januari van 13.30- 14.30 uur
Kinderen uit groep 7 en 8: 22 en 29 januari van 14.45- 15.45 uur

Het toernooi zal op woensdag 5 februari worden gehouden in Sportzaal Neerpolder in Giessenburg.
Kinderen uit groep 4, 5 en 6 spelen van 13.30- 15.15 uur
Kinderen uit groep 7 en 8 spelen van 15.30- 17.15 uur

Ouders die zich hebben opgegeven om te rijden naar het toernooi zullen hiervoor nog worden benaderd door meester Govert.
Ook zullen er voor elk van de 4 teams ouders worden gevraagd om een team te begeleiden.

Heerlijk om sportief bezig te zijn met leeftijdsgenoten van je eigen school en van andere scholen.
Natuurlijk is iedereen uitgenodigd om op 5 februari te komen aanmoedigen in Giessenburg!

Sportieve groet,

Meester Govert