Brief aan de ouders

sep 28

Beste ouders,

Op onze school hebben we momenteel een heel speciale logé. Het is Flip de Beer, een lieve knuffelbeer die 8 weken blijft logeren. In de klas lezen we deze weken een aantal verhalen over Flip de Beer. Met de kinderen in de klas schrijven we ook zelf verhaaltjes over wat we met Flip meemaken. Daarvan maken we een Flip-verhalenboek. Flip de beer mag ook logeren bij de kinderen van de klas. Elk kind mag Flip een nachtje mee naar huis nemen.
We willen vragen of u mee wilt werken aan het Flip-verhalenboek, door samen met uw kind een klein verhaaltje of tekeningetje te maken op het speciale Flip-blad dat in zijn rugtas zit. Misschien bent u een dagje uit geweest of op visite bij opa en oma.

Wat moet u doen?
Als Flip de Beer komt logeren, heeft hij in zijn rugzak een lege bladzijde uit het boek. Wij vragen aan u of u samen met uw kind een klein verhaaltje of tekening wilt maken over wat Flip beleeft tijdens zijn logeerpartijtje bij u thuis. Dit verhaaltje kunt u meegeven naar school.
Wij wensen u veel plezier met Flip.

Hartelijke groeten,

Juf Tirza en juf Mariëtte