Engelse les

okt 01

Hi there!
Wij hebben vandaag een hele aparte Engelse les van twee leerlingen Max en Ilse van lyceum Oude Hoven. Allebei de leerlingen doen TTO en vandaag hebben zij ons een leuke Engelse les bezorgd!

We begonnen met een wordfinder. Dat was wel pittig! Toen gingen we hanging-man spelen dat was wel grappig want we hadden allemaal hele moeilijke woorden. Daarna hadden we nog een blad waar we de onderdelen van het menselijk lichaam in moesten vullen. Tot slot gingen we Simon say spelen. Zij zeiden Simon say hands on your head, toen moesten we onze handen op ons hoofd leggen maar als ze zeiden ‘hands on your head’ dan moesten we dat niet doen. Het was wel lastig maar na één rondje snapten we het wel een beetje. Het was heel leuk en we hebben heel veel geleerd!!!

Groetjes,
Lichelle