"Groepen" overzicht

jul 09

Geslaagd!

Groep 7 , Groepen

En ook deze kinderen zijn geslaagd voor het theoretisch deel van het verkeersexamen! Doordat ze vorige week ziek waren, hebben ze het examen later afgelegd.

jun 26

Piraten in groep 2b

Groep 2 , Groepen

Groep 2 is in de ban van piraten. Het thema voor de laatste schoolweken gaat over ‘piraten’. Het prentenboek ‘Woeste Willem, dat de kinderen mee naar huis hebben gekregen, past hier helemaal bij. Dit thema valt bijzonder in de smaak bij de kinderen.

jun 26

Nieuw thema ‘Woeste Willem’

Groep 1 , Groepen

Deze week zijn we begonnen aan het nieuwe en laatste thema van dit schooljaar: ‘Woeste Willem’. Het prentenboek bij dit thema hebben de kinderen ook mee naar huis gekregen. Dus thuis kunt u lekker meedoen… We hebben afgelopen week weer een feestje gevierd. Gezellig hoor en lekker!! En een filmpje over hoe onze lunch eruit […]