Ter kennismaking

aug 11

Het nieuwe schooljaar staat voor de deur met achter de deur een nieuwe directeur.
Op deze plaats wil ik al even iets over mezelf vertellen, zodat u niet helemaal onvoorbereid de schooldeuren binnenstapt op maandagmorgen.
Mijn naam is Inge Ros en ik woon in Nieuw-Lekkerland. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen, een zoon van 16 , een dochter van 13 en een zoon van 11 jaar. Tot voor de zomervakantie werkte ik op basisschool De Wegwijzer in Nieuw-Lekkerland als leerkracht van groep 8 en bovenbouwcoördinator.
Ik heb veel zin om op cbs Samen op Weg aan de slag te gaan als directeur. Het onderwijs biedt ontzettend veel uitdagingen en kansen en het is mooi om daarin leiding te geven met als doel zo goed mogelijk onderwijs aan de kinderen te realiseren. Goed onderwijs is alleen maar mogelijk als we als leerkrachten/directie samenwerken met de ouders! Schroom daarom niet binnen te stappen als u vragen of opmerkingen heeft. Graag sta ik u te woord.
Ik hoop op een spoedige kennismaking!
Vriendelijke groet,
Inge Ros