School op Seef

dec 02

We hadden het leuk. We moesten fietsen en omkeren met de fiets en afstappen en fietsen naar de paal. Op de paal stond een bekertje. Aan dat bekertje zat een ketting van ijzer. We moesten er langs fietsen, het bekertje pakken, een rondje fietsen en het bekertje er weer op zetten. Bij het laatste onderdeel moesten we naast elkaar fietsen en voor en achter elkaar fietsen met een rugtas op onze rug. Toen we klaar waren, gingen we naar huis.
Mischa

Bij School op Seef moest je op de fiets een bekertje van een paaltje halen, een rondje fietsen en dan het bekertje er weer op zetten. Bij de groep van Eva reed de helft door het touw met de linkerhand en met de rechterhand ging het bij iedereen goed. Je had ook nog een opdracht waarbij je allerlei dingetjes moest doen. Ook nog een spel met een rugtas op met allemaal blokjes erin. Het was leuk!
Eva en Loek

Op 29 november hadden we School op Seef. We hadden het leuk. Er waren vier moeders: Annemarie Mulder, Marian den Toom, Esther Bolier en de juf van School op Seef. We hadden echt heel veel gedaan.
Andrea