Opening kinderboekenweek

okt 02

Wow, wat een mooi gezicht al die gekleurde ballonnen met lintjes en naamkaartjes die de lucht in gaan, nadat wethouder Elisabeth van Leeuwen het startsein voor de Kinderboekenweek heeft gegeven. En daar blijft het niet bij, want het wordt daarna lekker swingen met alle kinderen van de CBS Samen op Weg, OBS Klim-op en peuterspeelzaal Trippel Trappel op het nummer ‘feest’ van Kinderen voor Kinderen. De gasten die speciaal zijn komen kijken van het WOZOCO uit Hoornaar kijken hun ogen uit.
En dit is nog maar het begin van de festiviteiten.
Want ’s middags na de opening is er voor alle kinderen van Samen op Weg ook nog een theatervoorstelling van Timo van der Heuvel.
Verder zullen er opa’s en oma’s komen voorlezen in de klassen. Er is een stelwedstrijd voor alle groepen en krijgen de kinderen een traktatie.
Daarnaast wordt er dagelijks in elke groep extra aandacht geschonken aan boekpromotie.
Een Kinderboekenweek om niet snel te vergeten!