Nieuwsbrief 15

groep 3 t/m 5 De Heer is mijn herder
groep 6 t/m 8 David en Goliath

Schoolfruit deze week

De leerlingen krijgen dinsdag 1/4 kaki, donderdag ananas en vrijdag één peer.
Op dinsdag, donderdag en vrijdag eten we dus in de ochtendpauze door de hele school alleen fruit of groente.
Wilt u als uw kind niet zo houdt van hetgeen dat verwacht wordt een alternatief op het gebied van groente of fruit mee geven?

Gym groep 1 en 2

De gymles van groep 1 en 2 wordt deze week op maandag gegeven i.p.v. dinsdag.
Het wordt een Pietengym, de kinderen mogen verkleed als Zwarte Piet naar school.

Sinterklaas bezoekt de school

Dinsdag 5 december wordt Sinterklaas onthaald op het Dirk IV-plein en bezoekt hij met zijn pieten de school. U wordt van harte uitgenodigd op het plein om bij de aankomst te zijn.

Kerstviering groep 1 en 2

Op woensdagavond 20 december vieren de kinderen van groep 1 en 2 met hun ouders kerstfeest in de school. De avond begint om 19.00 uur en zal ongeveer een uur duren. Na afloop kunt u gezellig koffie en thee drinken met elkaar. Per kind mogen totaal 3 personen meekomen, geen jongere kinderen i.v.m. de orde tijdens de kerstviering.

Kerstviering groep 3 t/m 8

Dit jaar zullen de kerstvieringen van de groepen 3 t/m 8 in de klas plaatsvinden, daarbij worden geen ouders uitgenodigd.

Website

Op de website staan fotoalbums over de karate les en is er nieuws bij groep 1 en groep 7. .

Data om te onthouden

5 december Sinterklaas brengt een bezoek aan de school