Nieuwe directeur

sep 06

Aan alle ouders/verzorgers van kinderen op CBS Samen op Weg en overige betrokkenen.

U weet dat we sinds een aantal weken voor de zomervakantie op zoek zijn naar een nieuwe directeur voor de school. Na een externe sollicitatieprocedure met advertenties in de krant en via diverse vacature sites is geen geschikte kandidaat gevonden.

Daarom heeft het bestuur besloten om onze eigen leerkracht, IB-er en waarnemend directeur, Jolanda Mulder, te vragen om deze functie van directeur op zich te nemen.
Wij kennen Jolanda als een zeer gewaardeerde werknemer met ambitie. Ze is sinds 2005 werkzaam op onze school. Eerst als leerkracht, later als IB-er en lid van het MT. Ze heeft de afgelopen jaren een klankbordfunctie vervuld voor Inge Ros en is een voortrekker op gebied van zorg en hoog- en meerbegaafdheid-beleid. Daarnaast beschikt ze over goede contactuele en leidinggevende capaciteiten.

Inmiddels heeft Jolanda laten weten de functie van directeur graag op zich te nemen. Wij zijn bijzonder blij, dat op deze manier de vacature is ingevuld. We feliciteren Jolanda met deze stap en wensen haar veel succes bij deze nieuwe taak. We hebben er alle vertrouwen in, dat zij de rol van directeur met veel energie en toewijding zal invullen.

Jolanda zal wellicht wat tijd nodig hebben om alle in’s en out’s te leren kennen. We hopen op uw begrip daarvoor.
Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u zich altijd tot ons wenden.

Met vriendelijke groet,
namens het bestuur,