Ledenvergadering

mei 12

Dinsdag 10 mei heeft de jaarlijkse ledenvergadering van de Vereniging tot Stichting en Instandhouding van een School met de Bijbel plaatsgevonden. Het jaarverslag van het bestuur, het jaarverslag van de directie en het financieel jaarverslag zijn gepresenteerd. Als nieuwe bestuursleden zijn Renske van Dijk en Jeanette den Breejen gekozen. Na de pauze werd de gelegenheid gegeven om in gesprek te gaan met enkele leerkrachten en bestuursleden over de volgende onderwerpen: zorg/ extra ondersteuning, bestuurszaken, onderwijszaken, communicatie in en om de school en identiteit. Na deze gespreksronde werd er per onderwerp een vraag uitgelicht en behandeld.
De nieuwe voorzitter, Pieter van der Weijden, heeft vervolgens afscheid genomen van Theo van Bruggen en Michiel van Butselaar, die het bestuur gaan verlaten.
Het bestuur en de aanwezige leden mogen terugkijken op een gezellige, maar ook informatieve avond.