Kanjerfeest

nov 28

Vorige week dinsdag hebben we ons “Kanjerfeest” gevierd. We zijn nu officieel een “Kanjerschool”!
Voor dit feest hadden we voor de onderbouw een kleurwedstrijd en voor de bovenbouw een ontwerpwedstrijd. Tijdens het “Kanjerfeest” zijn de winnaars bekend gemaakt door wethouder van Leeuwen.
De winnaars waren:
groep 1: Evie Verschoor, mooi ingekleurd met vilstift en daarna versierd met glitters en prachtige stickers!
groep 2: Ruben de Wit, mooi ingekleurd met kleurpotlood en zelfs kleuren gemengd en de hele kleurplaat vol gemaakt.
groep 3: Lieke den Hartog, mooi ingekleurd met kleurpotlood en zelfs een prachtige achtergrond verzorgd.
groep 4: Bram de Groot, heeft op de kleine details gelet, onder de schoenen zelfs ribbels van de schoenzolen te ontdekken.
groep 5: Jesse Schaap, een hand met daarop de vier petten. Bij alles wat je doet met o.a. je handen, denk je aan de petten.
groep 6: Isa Boer, een kanjerrap. Eervolle vermelding voor Jordi Boer, prachtige tekening van de vier Kanjerdieren.
groep 7: Anna van Leeuwen, Kanjerspel gemaakt, inclusief spelkaarten.
groep 8: Esther Hakkesteegt, nieuw Kanjerlogo.
De kinderen van de onderbouw hadden als prijs een etui met Kanjerplaatjes, voor de bovenbouw was er een Kanjermok.
De foto’s vindt u op https://photos.google.com/share/AF1QipNIO-JjuLPdokC7SRO2gkvireMfRc8UOCCR…