Circus

jul 04

Het laatste thema voor de zomervakantie was “Circus”.
De kinderen hebben het helemaal beleefd! Een prachtig boek mocht een week mee naar huis! “Hoe Tito zijn neus kwijtspeelde” van Guido van Genechten. Clown Tito is de ster van circus Rondo. Elke dag treedt hij op. Tito rent, Tito danst, Tito springt….De mensen vinden het prachtig. Maar op een dag gebeurt er iets vreemds. Tito speelt zijn neus kwijt!
We hebben veel over ’t circus gezongen en gewerkt. Kijkt u maar eens naar de foto’s (zie album onder “foto’s”). Elke dag was er een circusvoorstelling in de circushoek! De kinderen wilden ook graag een echte voorstelling maken. Dat hebben we gedaan! Vrijdag 1 juli was de voorstelling in het speellokaal met (groot-)ouders als publiek. Het werd een schitterende voorstelling! Kijkt u maar eens naar het filmpje! (Nog bedankt voor het filmen Tim!)