Workshop Karate

Groepen

nov 23

Afgelopen maandag hebben de kinderen tijdens de gymles een workshop Karate gehad. In samenwerking met GiGa heeft de Budo Fabriek deze lessen verzorgd en zij hebben de kinderen op een speelse manier de basisvormen van het Karate laten ervaren.

Karate is een dynamische snelle sport waar trap- en vuiststoten worden gebruikt. De sport kenmerkt zich door de discipline en doorzettingsvermogen. Tijdens de lessen verbeteren kinderen hun balans, snelheid, explosiviteit en reactievermogen. Karate is ideaal om te combineren met andere sporten en draagt bij aan het zelfvertrouwen van kinderen.
De Budo Fabriek is een nieuwe sportvereniging die vanaf januari 2018 zal starten in de sporthal MFC de Lingehof in Arkel. Zij verzorgen onder andere: ouder/ kind karate (vanaf 3 jaar), karate (vanaf 6 jaar), power boxing en circuit training voor ouders. Het hele gezing kan dus sporten!

Naast de workshop op onze school organiseert de Budo Fabriek op 08 december een try-out. Tijdens deze middag en avond kunnen kinderen en ouders vast ervaren welke sporten er allemaal gegeven worden. Voor meer informatie zie www.budofabriek.nl of voor vragen kan je mailen naar info@budofabriek.nl