Voorleeswedstrijd

Groep 7b/8

feb 18

Beste lezers,
Donderdag 17 februari was de voorleeswedstrijd. We gingen om 9.30 uur weg en kwamen precies op 10.00 uur aan. Er deden in totaal 9 kinderen mee aan de eerste voorronde, waaronder ik (Nadiah de Jager). We mochten 11 kinderen meenemen, alle meisjes van groep 8. Ik (Nadiah) moest als vierde lezen. Ik las uit het boek: Daan en Sietse helpen de verzetsgroep. Toen om 11.00 uur alle 9 kinderen hadden gelezen, trok de jury zich terug. Na een tijdje kwam de jury weer terug. Ze gingen over iedereen iets zeggen. Ik kreeg als enige tip dat het iets harder moest. Toen kwam de uitslag. De winnaars waren: Sterre Wapstra uit Ameide en Manolya Erzeybek uit Gorinchem. Ik ben helaas niet door, maar ik hoorde wel bij de beste vier. Het was, ondanks ik niet door was, toch nog een leuke dag.
Groetjes Nadiah de Jager en Thirza van Gelder
Meer foto’s zijn te zien onder de tab “foto’s”. Ook via de volgende link zijn er foto’s te zien van de voorleeswedstrijd: https://picasaweb.google.com/carlienwienk/VoorleeswedstrijdGorinchem17Fe…