Modeshow

feb 17

Afgelopen dinsdag zagen de kinderen van groep 5 er anders uit dan anders. Dat kwam doordat we in de klas een modeshow hebben gehouden voor verkeer.
De leerlingen moesten in groepjes van 4 een modeshow lopen waarin ze kleding lieten zien die goed of juist slecht zichtbaar is bij verschillende weer- types.
Zo waren er leerlingen in donkere kleding, die goed zichtbaar zijn in de mist. Kinderen met reflecterende jasjes die ’s avonds in het donker goed zichtbaar zijn. Maar ook kinderen die juist heel slecht zichtbaar waren.
De modeshow werd ook gepresenteerd door één of meerdere leden van het groepje. Ondertussen liep een ander een mooi rondje door de klas, zodat de kleding door iedereen goed bekeken kon worden.
Het was een hele leuke, maar vooral erg leerzame ochtend!