Kijkochtend in de plusklas

Groepen

nov 27

Op dinsdagmorgen 25 november was het dan zover, de ouders van de kinderen in de plusklas mochten een uurtje komen kijken (nou ja, kijken…). Met elkaar hadden we (kinderen en de juf) een mooi programma voor ze bedacht.
En dat betekende voor de ouders letterlijk handen uit de mouwen en hersenen laten kraken. Eerst hebben de kinderen en de ouders tijdens de les filosofie geprobeerd een mysterie op te lossen. Dit gebeurde in groepjes aan de hand van het verhaal en de kaartjes met aanwijzingen. Vervolgens zijn de kinderen en de ouders in tweetallen aan de slag gegaan met een spel uit het circuit.
Hopelijk heeft het een beetje zicht gegeven in wat we doen en hoe we werken. Fijn om te zien dat er zo’n hoge opkomst was!