Leesmaatjes

apr 27

Deze keer even een berichtje van juf Jolanda op de site…. Om aan te geven en te laten zien dat ik super trots ben op de kinderen van groep 8 en groep 3. Wat hebben jullie de afgelopen periode veel leeskilometers gemaakt (elke donderdag en vrijdag) en wat hebben jullie goed geoefend met de flitskaartjes met letters. Ik ben trots op de manier waarop de kinderen van groep 8 lezen met de kinderen van groep 3. Voorlezen, samen lezen en de leerling van groep 3 laten lezen en verbeteren waar nodig. Super! En wat is het fijn om te zien dat er vooruitgang is in het lezen bij de kinderen van groep 3!
Na de vakantie gaan we weer verder en ik hoop dat het dat het dan net zo goed gaat! Blijf in de vakantie ook goed oefenen groep 3!
Na de vakantie worden er weer nieuwe leesmaatjes aangewezen en daarom hebben de kinderen van groep 8 als afsluiting vandaag alle kinderen van groep 3 een kaart gegeven, met daarop hoe trots ze zijn op hun leesmaatje!
Juf Jolanda