Europese Dag van de Talen

sep 28

Op dinsdag 26 september kwam oud-leerling Elena Slob een Engelse les geven in het kader van de Europese Dag van de Talen. Zij volgt TTO (tweetalig onderwijs) op het Lyceum en wilde daar ook wat over vertellen. Het was een leerzame en vooral leuke les met allerlei Engelse taalspelletjes.
Hieronder leest u wat een aantal leerlingen er van vonden.

Het was een erg leuke les maar haar en we hebben best veel geleerd. Ze deed de spelletjes: maak woorden uit een woord en daar kon je Engelse drop mee verdienen. En het spel: Simon says, een dilemma en I am going on a trip and I take with me. Ze doet TTO en dat houdt in dat ze 2-talig onderwijs doet op de Oude Hoven.
Lara Schippers

Ik vond het leuk, er zaten 3 spelletjes in. Wat ik ook leuk vond, ze had ook Engelse drop mee, want als je een spelletje won kreeg je een snoepje. Ze kan goed Engels. Ik niet zo goed en ga dus ook geen TTO doen.
Ruben Bolier