Schoolreis groep 7

okt 10

26 september 2019

Wij gingen op schoolreis naar het Archeon. Je kon van alles doen zoals in een
kano varen, op een vlot, zwaardvechten, je kon zelf kaarsen maken en nog veel meer.

Ons groepje

Wij waren eerst bij de kano’s geweest maar er nog niet in dat gingen we ‘s middags doen. Maar we gingen wel sminken dat was wel leuk en er was een hond. En toen gingen we naar een huisje toe en gingen we een armbandje maken. E toen gingen we eten want het was 12 uur en na het eten gingen we naar een doolhof en naar een show met ridders. En toen gingen we naar een winkeltje en ik had een pijl en boog gekocht. En daarna gingen we op het vlot en gingen we naar een kleine grot toen en daarna gingen we weer naar de kano’s en gingen we er in varen maar de kano wibelde dus gingen we snel terug en toen zaten we vast in het zand dus ik moest er uit springen in het water dus me voeten waren helemaal nat. Toen gingen we een pad volgen en we kwamen weer in het dorpje uit. Maar toen hoorden we dat we terug moesten naar de bus dus toen gingen we weer naar de bus en dat was het einde van het laatste schoolreisje 2019.

Geschreven door Job.