Muziekles

mei 19

Op 15 mei 2013 kwam er een muziekleraar op school. Hij vertelde over hoe je muziek maakt en hij heeft zelf een muziekschool. Toen deelde hij muziekinstrumenten uit. Hij vertelde een verhaal en in het verhaal sloeg hij zijn trommel kapot. Toen deelde hij muziekpapieren uit en hij heet meester Peter. Fleur en Jan-Willem

We hadden een muziekles van meester Peter. Hij nam muziekinstrumenten mee. Hij had maracas mee en eitjes. Hij had ook trommels mee en eentje sloeg hij kapot. We gingen ook liedjes zingen, de titel was: jarig en als je van muziek wil weten. Het waren leuke liedjes. Iedereen had een instrument en de Peter had een gitaar, de juf had ook een instrument. Sara en Tim.

Op 15 mei was er een muziekmeester en eigenlijk hadden we een klein muzieklesje geleerd. Hij had ons een zinglesje geleerd en hij had zelfs een trommel kapot gemaakt en we hebben met hem muziek geleerd met sambaballen en trommelen. Het was een leuke les en op het begin ging ik nog vooraan iets doen want ik was bijna jarig. Het was een leuke les. Steffen.