Koek en ei

jul 12

Een paar weken geleden werden wij benaderd door het EO-programma ‘Koek en ei’. Zij vroegen of er nog kinderen uit groep 3 mee wilden doen met dit programma. Nou, dat wilden we natuurlijk allemaal wel! Zes kinderen uit onze groep mochten afgelopen woensdag naar de Biesbosch in Dordrecht voor de opnames. Anna, Anne, Benthe, Guido, Jaroah en Jordi hebben daar veel geleerd van boswachter Otto. De uitzending is waarschijnlijk rond januari / februari 2014. We hebben allemaal een kleurplaat gekregen en verder een boek over de Biesbosch en een cd van Koek en ei. Vrijdag werden we weer verrast: er werd een taart bezorgd voor groep 3, om ons te bedanken voor deelname! We hebben genoten van deze heerlijke slagroomtaart. Na maandenlang hard werken staat de zomervakantie nu echt voor de deur. Hierbij wensen we iedereen die dit leest alvast een prettige vakantie!