Vertel 't maar: Het verhaal van eend.

mrt 07

De kinderen hebben inmiddels al heel wat letters gekregen. Sommige kinderen kunnen al woordjes maken. Of de kinderen herkennen letters in hun omgeving. Eend gaat een verhaal schrijven en pad gaat het voorlezen. Hij heeft een leesbril. Dit verhaal, uit de methode “Schatkist” hebben de kinderen gehoord. En we werken erover in de klas. We tekenen pad en maken een medaille. Die kreeg pad namelijk ook. En inmiddels zijn er steeds meer kinderen die willen werken in de letterhoek. We hebben ook een rekenhoek. Kinderen maken hier zelfstandig werkbladen of ze spelen samen een rekenspelletje.
Daarnaast gaan wij ook bruggetjes bouwen (techniektoren) en leren wij van alles op de pad, over de kikker en de sloot.