Projectweek in groep 2.

jun 11

Volgende week donderdagavond zal de kijkavond van het project plaats vinden met als thema tegenstellingen. Inmiddels zijn wij met de kinderen enthousiast aan de slag gegaan. In groep 2 werken de kinderen over BINNEN en BUITEN. Met welk speelgoed speel je binnen? Met welk speelgoed speel je buiten? De kinderen spelen samen gezelschapsspelletjes, maken mooie picknickkleden en we hebben gezaaid en gepoot. De planten die gepoot zijn hebben namen. Inmiddels zijn er al wat kinderen in de groep die woordjes herkennen. Zij helpen ons om de goede woorden op te zoeken.
Tenslotte genieten we ook enorm van het mooie weer. Heerlijk spelen in de zandbak. Hé, die kunnen we ook gaan maken, een zandbak. Dat hoort bij BUITEN. Kortom, wij hopen dat jullie volgende week ook een kijkje komen nemen in groep 2. Tenslotte nog een praktische mededeling. Volgende week krijgen de kinderen een brief mee met alle informatie over het schoolreisje op 2 juli en de juffendag op vrijdag 12 juli.