Kinderboekenweek

sep 26

Vandaag gaat het beginnen. De KINDERBOEKENWEEK. Het thema dit jaar is SUPERHELDEN. Elk jaar werken wij over de kinderboekenweek. Dit jaar met wel een heel leuk thema. Overal zijn HELDEN te vinden. In de klas zullen heel wat boeken aan de orde komen. Bijvoorbeeld “Kikker is een held” , “Sokkendief” en “De brandweerman”. In de Bijbel vinden wij ook helden. David was zo`n held. De kinderen leren er leuke liedjes over. Maar we komen ook meer te weten over de politieman en de brandweerman. Zij zijn vaak ook echte helden. Maar wie zien de kinderen als hun held? Het zal allemaal aan de orde komen.
Op donderdagavond 6 oktober kunt u de boekenmarkt op school bezoeken. En natuurlijk zijn jullie van harte welkom in onze klas. Kortom, wij hebben er zin in. En Luuk ziet het ook helemaal zitten!

Groetjes van groep 2.