De laatste schooldag

jul 10

De afgelopen weken hebben wij gewerkt over ‘eropuit trekken’. De kinderen hebben mooie werkjes gemaakt, waarvan u er hier een paar kunt zien. Dinsdag hadden wij een groot feest op school want o.a. onze eigen juf Anja vierde haar 25 jarig jubileum. Juf Anja werkt al 25 jaar bij ons op school. De aankomst met het koetsje, het zingen in de hal, de workshop dansen en de uiteindelijke voorstelling op het podium buiten waren erg leuk. In een fotoalbum op de site van de school staan heel veel foto’s.
Gisteren hebben wij in de klas ook nog samen ijs gemaakt van verse aardbeien. Dat was erg lekker. De ijsmachine stond midden in de klas en telkens kwamen de kinderen even kijken hoe het yoghurt/vruchtenmengsel veranderde.
Vandaag is het dan zover. Na enkele drukke, warme weken met allerlei activiteiten, gaat de zomervakantie nu echt beginnen. Wij wensen iedereen een hele fijne en zonnige vakantie toe. Rust allemaal lekker uit. De kinderen die na de vakantie naar groep 3 gaan wensen wij veel plezier toe in de nieuwe klas met juf Janette. Een paar kinderen blijven nog een jaartje in groep 2. Zij krijgen volgend jaar vast nieuwe vriendjes en vriendinnetjes. De nieuwe kinderen uit groep 1 zijn onlangs al een middagje in groep 2 geweest. Dat was erg leuk. Het wordt vast weer een fijn schooljaar.
Tot ziens en de hartelijke groeten van juf Anja en juf Marijke.