Theatervoorstelling

nov 06

Vandaag, 6 november, zijn we met elkaar naar de theatervoorstelling geweest van “Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept”.
Een hilarische voorstelling naar aanleiding van het gelijknamige boek van Werner Holzwarth en Wolf Erlbruch.
De voorstelling werd gespeeld op een lange, groene loper. Het publiek zat langszij, zodat iedereen als het ware “eerste rang” zat. Er waren twee acteurs: de één speelt
de mol en de ander alle andere dieren. Het spel was fysiek en clownesk. De kinderen hebben enorm gelachen of alles eens goed geobserveerd, maar niemand vond het spannend of eng. De kinderen hebben genoten van de voorstelling. Toen ze de zaal uit kwamen zeiden veel kinderen: “ohhhhhh, dat was vies, flats, flats”. Het was een vrolijke voorstelling.