SCHOOLREIS "PUKKEMUK"

mei 20

Maandag 19 mei zijn we met groep 1 en 2 op schoolreis geweest naar “Pukkemuk” in Dongen.
We vertrokken met allemaal glimmende snoetjes van de zonnebrand!
Toen we in Dongen waren kregen de kinderen eerst lekker drinken en mochten ze daarna heerlijk gaan spelen. Heel veel kinderen doken binnen
gelijk het klimtoestel in. Daarna werd er ook heerlijk buiten gespeeld! Er was een kleine kinderboerderij, een hele grote zandheuvel, een sprookjesbos, skelterbaan en varende klompjes. De kinderen konden overal rondlopen en echt zelf kiezen wat ze wilden doen!
Maar niet alleen de kinderen hoor! Ook een oma ging heerlijk met haar kleinkind op de schommel…zij dacht wellicht: “We stoppen niet met spelen omdat we oud worden, we worden oud omdat we stoppen met spelen!” ’s Middags kregen de kinderen allemaal frites met kipnuggets en konden ze daarna nog lekker een uurtje spelen.
Aan het eind een lekker ijsje en nog een knuffel van een heel groot varken maakte de dag compleet! Het was een super leuke dag!
Alle ouders én oma: Bedankt!!!