Kidsrun Kika, zusje geboren en lammetjes in de klas

mrt 30

Vrijdag 27 maart was een bewogen dag. Wat een feestelijkheden! We begonnen de dag met die fantastische “Kika Kidsrun”! Een heel groot succes. De kinderen waren er al dagen vol van. Eindelijk was het zover. In sportkleding verschenen de kinderen op school met een mooi startnummer op hun buik. Het zag er direct heel professioneel uit! Na de warming-up, buiten op het plein, vertrokken de kinderen na het startschot van de burgemeester. De kinderen hebben hun uiterste best gedaan en werden aan het eind van de loop beloond met water, banaan, ontbijtkoek en medaille. Héél trots waren ze…ik denk dat er wellicht ’s avonds wel een kind zijn/haar medaille om wilde houden in bed.

Daarna hadden we in de groep een traktatie van Pepijn. Hij heeft 26 maart een zusje gekregen, Frederique! Nou, allemaal van harte gefeliciteerd! Leuk hoor, zo’n trotse broer.

’s Middags kregen we nog drie echte lammetjes op visite in de klas. De opa en oma van Nienke hebben drie lammetjes meegenomen naar school. De kinderen mochten allemaal de lammetjes een beetje melk uit een flesje geven. Heel hartelijk bedankt hoor, meneer en mevrouw Haag! Enneh….we houden ons aanbevolen voor de kip met de kuikentjes…. 🙂

Het was een volle, drukke dag, die we heerlijk rustig spelend aan de tafel of op het kleed hebben afgesloten. De kinderen hebben genoten en veel mooie indrukken opgedaan.
Meer foto’s in een album op de site.