Een nieuw jaar.

feb 03

Op 5 januari begonnen we in groep 1 gelijk met een verjaardag! Mirthe werd 5 ! Even later vierden we de verjaardag van Hadassa, van harte meiden!
Ook Manuel en Robert zitten nu bij ons op school! Welkom!
We begonnen met het thema winter “Kikker in de kous”. We hebben over sneeuw en ijs gewerkt, een kikker gemaakt en naar theater Terra gekeken op tv! Ook PomPom was druk met de winter. Hij zat al dagen naar buiten te kijken en wilde zo graag mee naar buiten. Maar ja, dan moest hij wel zijn winterjas, muts, sjaal en wanten aan. Zo heeft PomPom ook veel met ons buiten gespeeld. Ook hebben we een week lang elke dag geteld hoeveel kinderen er wanten, een muts en sjaal bij zich hadden. Zo konden we al een “grafiek” lezen en zien wanneer wellicht de koudste dag was.