BARBAPAPA

okt 10

Het eerste thema na de zomervakantie was “Barbapapa”.
We hebben de hele familie leren kennen. Barbapapa, Barbamama en 7 kinderen! Alle 7 kinderen hebben een eigen talent en ontwikkeling.
De één houdt van dieren, de ander van de ruimte, rekenen en proefjes doen, sport, verzorgen, muziek, lezen of schilderen en tekenen.
De kinderen hebben veel geknutseld, de kleuren bekeken, van klei hun “lievelingsbarbapapa” gemaakt en we hebben natuurlijk ook filmpjes bekeken van deze familie. Ook waren er een paar dagen wel 7 tafels/hoeken…met spullen van ieder Barbakind! Zo konden ze kettingen rijgen, sporten op de gang, schilderen met een palet en nog veel meer! De kinderen waren erg enthousiast en nu het thema voorbij is heeft iedereen thuis een mooi poppetje van klei staan! Meer foto’s vindt u onder “foto’s” op de website.