Topondernemers

mrt 01

We moesten een kaart kiezen en hebben kaart 1 gekozen van topondernemers, die kaart ging over kids tegen geweld. De opdracht van die kaart was dat we een actie moesten doen om het veiliger of leuker te maken op school of in de buurt. We hebben verzonnen om een tegel te verven. We gingen naar de schilder in Hoornaar en daar kregen we gratis tegelverf. Van school kregen we gratis kwasten. In de vakantie hebben we de tegel geverfd en hebben hem laten drogen en daarna weer op het schoolplein gelegd. Er staat kids tegen geweld en een lieveheersbeestje op. Het lieveheersbeestje staat voor geen zinloos geweld op het schoolplein en op school. We hopen dat het nut heeft en dat we het niet voor niets gedaan hebben. We moeten ook een presentatie in de klas geven. We vonden het een leuke opdracht.
Gr. Manouk, Annemarie en Sara.