Maandopening

jan 17

Maandag 14 januari mocht groep 3 de maandopening doen. In de klas hebben we het gehad over ‘goede voornemens’ en ‘wensen’ voor het nieuwe jaar. De kinderen hadden verschillende wensen. Eén van deze wensen was dat een paar kinderen graag zou willen dat meer mensen in God gaan geloven. We hebben samen bedacht wat wij daarvoor zouden kunnen doen: als wij meer op de Here Jezus gaan lijken, dan kunnen we aan de mensen om ons heen laten zien wie God is en worden mensen misschien wel nieuwsgierig naar God. We hebben een mooi lied daarover geleerd, want gelukkig hoeven we niet alles zelf te doen, we hebben de Heilige Geest gekregen die ons overal bij wil helpen. De kinderen hebben mooie bewegingen geleerd bij dit lied en stonden als echte sterren op het podium toen ze dit lied aan iedereen mochten laten horen.