WK aktie

Groep 6/7

jul 08

WK actie

Voordat het wk voetballen begon, waren er al verschillende acties van start gegaan. Zo hebben we met groep 6 bekeken welke acties dat waren. En daarbij gekeken naar de volgende punten: wat loopt goed, hoe werkt het, welke doelgroep, moet je ervoor sparen, hoe dan, moet je bijbetalen.
Nu had juf Jolanda gezien dat er bij de emté geen wk actie was, daar moesten we iets aan gaan doen. Dus hebben de kinderen zelf groepjes gemaakt, een wk actie bedacht, een prototype gemaakt en een presentatie gegeven aan de klas.
Op de foto’s zijn de verschillende groepjes te zien met de actie die ze hadden bedacht.
WK ballen en oorbellen: Elena, Sara, Sanne en Manouk
Minion: Jan-Willem, Barend en Thom
WK voetballers: Steffen, Jasper, Nathan en Gijs
Ballon en balletjes actie: Marijn, Tim en Casper
Hup Holland Hulp magneetjes: Nathalie, Dani, Marloes en Elize
Vlaggetjes (met zuignap): Fleur, Annemarie, Annika, Sophie
Er was zelfs een reclamefilmpje gemaakt. Hopelijk kunnen we deze later ook nog op de site plaatsen.
In de klas is er ook een stemronde geweest, waarin de kinderen mochten aangeven wat zij de beste actie voor de emté vinden. De meeste stemmen gingen naar WK ballen en oorbellen!