Voor een taalles een verhaal schrijven over een uitvinding

Groep 6/7

nov 07

Mijn uitvinding
Ik weet het ik weet wat ik wil uitvinden. Ik weet het zeker. Ik heb er veel voor nodig maar dat maakt niet uit. En ik weet dat het gaat lukken. Het is wel lastig. Nou en. Ik ga een winkelwagentje uitvinden. Waar je zelf op een laptop in kan tikken waar je heen wilt. Ik ga een briefje schrijven voor wat ik allemaal nodig heb. Oké eens even kijken. Ik heb nodig:een winkelwagentje, een mini laptop, schroeven en een op zonnen energy paneel en veder nog wat kussens voor een wat zachtere vulling. Zo dat heb ik. Oké ik ga beginnen. En hier moet ik de laptop vast schroeven. Zo dat zit er op. En oké klaar. Ik ga hem gelijk uitproberen. Oké nu moet ik alleen noch in tikken waar ik heen wil. Ik wil naar school. S.c.h.o.o.l. En nu op oké. Hee hij doet het niet. Eee nog een keer. S.c.h.o.o.l. En weer oké. He o nee hij doet het niet. Ik heb er zo hard aan gewerkt. En nu en het was zo lastig. Nu lukt het ook niet meer. Nu zal hij zeker niet in een winkel komen. Wat nu. Wacht misschien moet ik er noch een uitlaat op bouwen. En misschien moet ik tussen de woorden geen puntjes meer zetten. Even de uitlaat erop schroeven en klaar!! Noch een keer proberen. School. Zo en oké. Jeeeeee hij doet het…………..dus niet. He hoe kan dat nou. Ik heb er een uitlaat opgemaakt ik heb school zonder puntjes getypt en en. Ik heb alles gedaan waardoor hij het zou kunnen doen en nu. Ik snap het niet en ik kan het niet en en ik geef het op. Heeeu. Nooit zal ik beroemd worden. Pff mam ik ga naar bed. Hoezo? O gewoon ik ben moe. Heu mijn droom in duigen………. Zal ik maar gaan slapen…….Heeu!!!!!!
Dionne Mulder