Maandviering

okt 02

Vrijdag 26 september had groep 8 de maandviering.
We hebben drie liedjes gezongen: allemaal een naam, je mag er zijn en iedereen is anders. We hebben ook allemaal vissen gemaakt van papier en die hebben we een naam gegeven. Daar hebben drie kinderen over verteld. En meester Govert heeft een verhaal verteld over dat Adam een naam gaf aan alle dieren.

Nadia, Coralie, Andrea en Madelief.

Afgelopen vrijdag heef groep 8 de maandviering gedaan.;
Daar zit ik in. Van meester Govert moesten de lat hoog leggen.
Ik vond dat we dat aardig hebben gedaan. We hebben leuke liedjes gezongen.
Bijv. allemaal een naam (een leuk liedje vind ik) een paar kinderen(waarvan ik) mochten wat vertellen over hun vis. We hebben in de klas vissen gemaakt die bij je zelf past. Ik Elsje en Brodie hebben dus wat verteld. Mijn vis heet Aci aci teur. Heeft een joint in zijn mond-niet dat ik dat rook maar ik vond het bij zijn mond passen- en had een take op zijn lijf(zo’n ding dat je bij een film gebruikt) want ik hou van toneelspelen. Meester Govert heeft nog een verhaal verteld en dat was het

Gr Thomas van Kalkeren

Vrijdag 26 september hadden wij maandsluiting. We hadden liedjes gezongen en dat waren :
– Allemaal een naam
– Iedereen is anders
– Je mag er zijn
Iedereen had een vis gemaakt met allemaal hun eigen naam, zoals golfgup, Soepele aal, shark miss Queen , paardenvis. 3 kinderen mochten wat over hun vis vertellen. Wij groep 8 waren als eerste aan de beurt. Het was heel gezellig.
Groetjes Elsje, Eva en Sam

Maandviering
Eerst hadden we gebeden en toen hadden we een lied gezongen.
En toen naar een paar rare dieren gekeken.
Toen hadden Thomas Elsje en ik hadden onze vissen laten zien want we hadden elk in de klas een vis gemaakt en wij mochten laten zien.
De namen van de vissen waren.
Thomas: aci aci teur
Elsje: soepele aal
Brodie: Nerf haaie
De vis van Thomas had een take en in zijn mond een joint.
De vis/aal van Elsje hadden alle maal bloemen.
De vis van mij/Brodie had een Nerf zombie-strike double strike met twee echte Nerf N-strike Elite darts erop.
Gemaakt op 30-9-2014 Tijd:14:00 schrijver: Brodie