Les Gilde

dec 07

Hallo allemaal. De les van het Gilde was heel leuk. We hadden eerst er over gehad wat het Gilde is en daarna gehoord over techniek .Toen ging die uitleggen hoe we het moesten doen. We moesten in 2 tallen werken zei de meneer dan zaagde hij bij de ene fles de dop er af. En zetten we de kant van de dop er op en met tape vast maken. Alle waterraketen waren leuk versiert en waren goed gelukt. Ze kwamen heel hoog. De meneer gaf ook veel informatie over techniek en hun school. En we hebben veel plezier gehad. De andere klassen keken ook mee je moest heel hard pompen om de waterraket er af te krijgen en moest de andere zachtjes trekken om het af te vuren. Ook had de meneer een raketlanceermachine bij de hand. Sommigen moesten even mee lopen om het water te vullen.
van Joël Duijzer en Lotte Boer