nov 27

We kregen de opdracht om met onze vingers een kunstwerk te maken van de molens bij Kinderdijk. We maakten zelf vingerverf en gingen aan de slag. De zes mooiste hangen nu in het Gemeentehuis. Het is een reizende tentoonstelling van kunst, ook van andere scholen en groep 1,2,3 en 4. Ik vond het heel leuk en mijn schilderij hangt ook in de reizende tentoonstelling. Elena groep 8

Op school moesten we een opdracht maken met tekenen. We hadden het al lang niet meer gedaan, we gingen vingerverven. Iedereen van groep 8 moest molens aan het water vingerverven. Je kon weerkaatsing in het water maken en mengen en zo. Er werden zes schilderijen gekozen en die hangen nu in het gemeentehuis. We zijn er al wezen kijken met onze groep. We vonden het heel leuk. Groetjes Sara.