Bankbattle

mei 16

Op woensdag 15 mei heeft groep 8 meegedaan met de bankbattle, een initiatief van de Rabobank. Deze wedstrijd bestond uit 2 delen: bij het eerste deel moesten de leerlingen heel veel vragen oplossen en kwamen er uiteindelijk 11 namen van bekende Nederlanders uit. Van die personen moesten de leerlingen de geboortedata optellen en dat was de code om de digitale kluis te openen naar het tweede deel.
Het tweede deel bestond uit 20 plaatjes met 3 antwoorden per plaatje. Als alle 20 goede antwoorden werden gegeven, stopte de tijd. De school met de snelste tijd wint de battle. We weten de uitslag nog niet, maar we denken niet dat wij de snelste van de regio zijn. Het was een leuke en drukke ochtend, waarbij er veel nagedacht en samengewerkt moest worden.
Kijk bij de foto’s om een beeld te krijgen van de ochtend 🙂