Nieuw schooljaar begonnen!

sep 17

Na een zonnige zomervakantie zijn we vol energie begonnen aan een nieuw schooljaar. En in groep 7 moet er echt gewerkt worden! Vorig jaar zaten we in een combinatieklas, en daarom is het nu best lekker om een jaar met alleen onze eigen groep in een lokaal te zitten. Naast rekenen, taal en de zaakvakken zijn we ook begonnen met ‘aan jou de keus’. Samen met de groepen 6 en 8 leren we van alles over politieke partijen en lijsttrekkers. We gaan zelf partijen vormen en ideeën voor de school bedenken. De partijen met de meeste stemmen mogen iemand leveren voor de leerlingenraad! Houd de schoolsite in de gaten, we hopen u van tijd tot tijd een update te geven van alles wat we leren en meemaken dit jaar.