Paasviering

apr 13

Woensdag vierden wij het Paasfeest in de klas. We hoorden het Bijbelverhaal over de kruisiging en de opstanding van de Heere Jezus. We hebben met elkaar Paasliederen gezongen. Jelle en Jennifer lazen een stukje uit de Bijbel. Jesse Schaap, Eva en Xanthe lazen een gedicht voor. Thijs, Isa Tromp, Dominique en Lucas speelden met elkaar een sketch uit over genade; je krijgt het cadeau. Bart en Teun hadden alles voor schooltijd klaargezet en uitgedeeld. Ook mochten de kinderen zelf iets voorbereiden om tijdens de Paasviering aan hun klasgenoten te laten zien. Ilse en Naëma hadden een prachtige Powerpoint vol duidelijke foto’s en weetjes over Pasen. Jesse Schaap en Salomé hadden allebei een interessante Paasquiz gemaakt. Isa Boer liet ook een duidelijke Powerpoint zien, en samen met wat klasgenoten hield zij een toneelstukje over de betekenis van Pasen. We sloten de viering af met de presentatie van Isa Tromp en Dominique. Wat was het fijn en bijzonder om zo met elkaar na te denken over wat Jezus voor ons deed. Fijne Paasdagen!
Voor meer foto’s zie het album op de website.