Verkeersmodeshow

apr 04

Vanmiddag heeft groep 5 een modeshow gehouden, met als thema: Veilig of onveilig in het verkeer. De kinderen moesten kleding aandoen waarmee ze juist wel of juist niet goed zichtbaar zijn bij verschillende weertypes. Hieronder leest u de korte verslagen van de verschillende groepjes en ziet u een foto van hoe ze gekleed waren.

Mark, Iwan, Murdo, Daan, Ties
We gingen een modeshow doen. Het was leuk en grappig om het te doen. We hadden veilige kleren aan en 2 kinderen onveilige kleren (voor in de mist). Het ging heel goed!

Iris, Maud, Lisa, Nicky en Esther
Beste mensen, wij hebben met verkeer een modeshow gedaan. Het was heel leuk!!! Met ons meidengroepje natuurlijk ook gezellig.

Het groepje van Jan, Lars, David, Janieck en Stein We moesten een modeshow doen voor verkeer. Met onveilige en veilige kleding. Jan was onveilig en Janieck ook. Veilig waren David en Stein. Zij hadden reflecterende hesjes en lichtjes. De prater was Lars.