Schooljaar begonnen

sep 06

Het schooljaar is weer begonnen! Na 6 heerlijke weken vol zon, zijn we deze week ook van start gegaan in groep 5/8. De eerste ochtend was misschien wat onwennig, maar ik denk dat deze onwennigheid snel zal verdwijnen.
Dinsdagmiddag zijn we bezig geweest met een groepsopdracht die past bij het principe: “We horen bij elkaar.” De leerlingen waren verdeeld in groepjes van kinderen uit groep 5 en kinderen uit groep 8 en ze hadden de opdracht gekregen om als groep een 5 en een 8 te maken en die op de één of andere manier aan elkaar te bevestigen. Voor sommige kinderen in groep 5 was het best even spannend om samen te moeten werken met die grote kinderen van groep 8, maar ik moet echt zeggen dat ik genoten heb van de manier waarop er werd overlegd en werd gewerkt! Het was echt ontzettend leuk! En de resultaten mogen er ook absoluut zijn!
Dit was het eerste stukje en we hopen dat er komend schooljaar nog heel veel mooie stukjes mogen volgen.