Prietpraat

nov 16

In de kleuterklassen wordt er regelmatig gelachen om leuke, ontroerende of grappige opmerkingen van de kleuters. Maar ook in de hogere groepen valt er met regelmaat wat te lachen.
Ik ben dagelijks een aantal keren aan het kolven en ’s morgens gebeurt dat onder werktijd. Vlak voordat ik maandag wilde gaan kolven, vroeg Tim: “Wat is dat eigenlijk, kolven?” Voordat ik antwoord kon geven, gaf Marijn al antwoord: “Dat is wat wij met ons kinderfeestje gaan doen.” Waarop Thom weer reageerde met: “Nee joh, dat is golven!” We hebben er kostelijk om gelachen.

Wat ik jullie ook niet wil onthouden is het antwoord op één van de vragen van de Bijbelse Geschiedenis toets van afgelopen week. De vraag was: Waarom hadden Jozefs broers zo’n hekel aan hem? Het antwoord van Elena luidde: Jozef was een verwend nest. Zo’n antwoord maakt het nakijken van een toets toch stukken leuker ;-)! En ja, ik heb het goed gerekend.

Groeten, juf Agnes