Circusvoorstelling door groep 3 en 4

mrt 18

De kinderen van groep 3 en 4 hebben de laatste weken over het thema ‘circus’ gewerkt. Uiteraard mag een eigen circusvoorstelling dan niet ontbreken! Dus maandag 14 maart mochten de ouders en andere belangstellenden van de kinderen komen kijken naar de voorstelling. De kinderen (en juffen) werden wel een beetje zenuwachtig toen we zagen dat er ongeveer 50 mensen in het publiek zaten, maar natuurlijk is het heel erg leuk om zo veel publiek te hebben.

Als eerste werden de circusartiesten voorgesteld en daarna mochten de kinderen zelf een act opvoeren. De kinderen konden kiezen uit:

– Trapezezwaaien vanaf de kast

– Trapezezwaaien met een aanloop

– Kunstjes op de balk

– Een hoge wiebelbrug

– Een lage wiebelbrug

– Acrobatiek

– Jongleren

De kinderen hebben erg hun best gedaan en gingen als echte circusartiesten aan de slag. Aan het applaus te horen vonden de mensen de circusvoorstelling erg leuk. Wij hebben er in ieder geval van genoten! Op de filmpjes kunt u alle acts zien.