Wij vieren feest, feest, feest.

okt 27

Afgelopen vrijdag was het zover. De juffen van groep 2 vierden hun verjaardag. Tevens was deze dag een prachtige afsluiting van de kinderboekenweek. Natuurlijk hebben wij het lied van de kinderboekenweek ook nog gezongen en we hebben gedanst.
Aan het begin van de dag zijn we begonnen in de kring. De kinderen waren prachtig verkleed en we werden echt verwend. Dank jullie wel. Daarna hadden we een spelletjescircuit. Dat was erg leuk en gezellig. Vervolgens hebben wij de verjaardag van Pepijn gevierd. Het was dus dubbel feest. Gelukkig konden wij buiten ook nog even uitwaaien. Daarna hebben wij een stukje film gekeken. Natuurlijk onder het genot van een zakje chips. Alles bij elkaar werd het een feestelijke dag.
Wij willen iedereen een hele fijne herfstvakantie wensen. Misschien gaan jullie wel lekker wandelen in het bos. Na de vakantie gaan we in de klas werken over de herfst. Gods prachtige schepping is in de herfst zo mooi te zien. De prachtige herfstkleuren in de natuur, paddenstoelen, het mooie groene mos, de dieren die zich voorbereiden op de winter. We gaan het er uitgebreid over hebben.