Werken over de kinderboekenweek

okt 11

Werken over HELDEN. Wij vertelden het al. Maar het is een leuk onderwerp om over te werken. Voor de projectavond hebben wij ook een groepswerk gemaakt. Samen de plattegrond verven. Bomen maken, huizen. En vervolgens de brandweerauto in de straat. De mensen van de brandweer zijn immers helden! Jullie hebben het allemaal kunnen zien afgelopen donderdagavond. De verkoop van de boeken was ook een succes. In groep 2 hadden o.a. Jaroah en Christian het een en ander in de verkoop.
Op vrijdagochtend kwam Vrouwke Klapwijk ook nog bij ons in de groep om voor te lezen uit haar boeken. Jullie hebben erover kunnen lezen bij groep 1.
De kinderboekenweek wordt aankomende vrijdag afgesloten met een voorleesontbijt. En zo kan er op allerlei manieren het leesplezier gestimuleerd worden. Wij wensen jullie dan ook alvast veel leesplezier in de herfstvakantie!