Weer begonnen

aug 31

Inmiddels zit de eerste week er weer op. Het werd ook meteen een hele warme week. De waterbanen hebben wij erbij gehaald en de kinderen hebben heerlijk buiten gespeeld. Natuurlijk stond alles wel in de schaduw. Het waren echt temperaturen die we gewend zijn in Spanje of Italië. De kinderen hebben verteld waar ze zijn geweest in de vakantie. Daar werken wij nu over in de groep. Wat hoort er typisch bij Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië of Spanje? Dit zijn namelijk de landen waar de kinderen uit onze groep zijn geweest. Welke vlag hoort er bij het land? Elk land heeft ook een eigen volkslied. Daarnaast zijn we ook druk met allerlei “Kanjeroefeningen”. Kortom, we hebben er echt weer zin in. We hopen dat Christian ook snel weer bij ons in de klas zal zijn, want dan kunnen we een nieuwe groepsfoto maken. Nu eerst een paar waterpret foto’s en het lied “Wie ben jij? . Een prachtig lied dat mooi aansluit bij het thema.