Voorleesontbijt en sneeuwpret

jan 28

Afgelopen vrijdag vond het voorleesontbijt plaats. Het was erg gezellig bij ons in de klas. De moeders van de O.R. hadden het geweldig voorbereid. Hartelijk bedankt daarvoor. Dikkie Buizert heeft een prachtig boek in de klas voorgelezen. De kinderen vonden het erg leuk.
Verder hebben wij de afgelopen dagen ook genoten van de winterpret. Niets zo leuk voor een kleuter, wanneer het hele schoolplein vol met sneeuw ligt. Vaak scheen het zonnetje er ook nog bij. Echt genieten.
Wij willen de ouders bedanken voor de medewerking wat betreft de sneeuwlaarzen en pantoffels etc. Er kwam geen sneeuwlaars in de klas. Alles bleef lekker schoon. Geweldig!
Na de kerstvakantie kwamen er zeven kinderen van groep 1 bij ons in de klas. Inmiddels zijn die kinderen aan de nieuwe klasgenootjes en juffen gewend. Natuurlijk is het altijd even wennen. Jan Willem, Jette, Jesse, Jelle, Sem, Eva en Jennifer, wij hopen dat jullie een fijne tijd zullen krijgen bij ons in de klas! Van harte welkom!
De komende weken gaan wij met de kinderen werken over 112. De brandweer, de ambulance en de politie komen aan bod. Genoeg om over te vertellen en te leren.
Tot zover het laatste nieuws uit groep 2.