Verjaardagen van de juffen

okt 31

Het is al weer even geleden, maar we komen er toch nog even op terug. Op de vrijdag voor de herfstvakantie hebben wij onze verjaardag gevierd. En dat was erg gezellig. De kinderen waren prachtig verkleed en wij werden verwend met mooie tekeningen, lieve kaartjes en cadeautjes. Allemaal heel erg bedankt.
We hebben op die dag en feestslinger gemaakt, een chipsketting, gespeeld met playmobile en spelletjes gespeeld. Verder hebben we ook de verjaardag van Pepijn gevierd. Alles bij elkaar is het een hele leuke dag geworden.
Zoals jullie al konden lezen, werken wij de komende tijd over de herfst. En wat hadden we prachtig weer in de herfstvakantie. Verschillende kinderen hebben al spulletjes uit het bos meegenomen. Wat was het genieten met al die mooie herfstkleuren en de vele paddenstoelen. In de klas gaan wij er gewoon mee verder werken.