Schoolreisje groep 2

mei 23

Afgelopen donderdag zijn de kinderen van groep 2 op pad geweest. Ons kleuterreisje stond op het programma. Ondanks het matige weer, hebben de kinderen zich prima vermaakt. We zijn eerst naar de speeltuin in Goudriaan geweest. De kinderen lieten zich niet tegen houden, toen het wat begon te regenen. De pret was groot! Wel hebben wij het programma iets aangepast. Halverwege de ochtend hebben wij ook nog een bezoekje gebracht aan de kinderboerderij in Gorcum. Het was inmiddels gelukkig weer droog. Er was van alles te zien. De kalkoen liep trots over het terrein. Maar er waren ook ezeltjes, pauwen, schapen, een koe, noem het maar op. De dag werd afgesloten met broodjes knakworst en limonade. Dat ging er wel in. We kunnen terugkijken op een geslaagde dag. Ouders die ons geholpen hebben, hartelijke bedankt.
Hartelijke groeten van juf Marleen en juf Marijke.